Delta CRM
Delta tai originali, modulinė programa skirta:
- Darbo su klientais organizavimui bei ryšių su klientais valdymo sistema (CRM)
- Aptarnaujamų klientų problemų registravimui ir sprendimui (HelpDesk)
- Įvairių užduočių, pavedimų sprendimui ir valdymui
- Darbo laiko, susitikimų, organizavimui
- Darbų planavimui
- Žinių bazės kaupimui
Savybės:
- Kalendorius - susirinkimų organizavimas, pakvietimai, viešas kalendorius bendriems resursams
- Darbai
- Ataskaitos
- Nemokama serverio ir duomenų bazių programinė įranga
- Nereikia jokių diegimų vartotojo kompiuteryje
- Galima dirbti iš bet kurios darbo vietos su interneto prieiga ar vidiniame tinkle
- Lankstus administravimas
- Lengvai praplečiama norimais moduliais
- Užduočių modulis pritaikytas iPhone ir pan. įrenginiams
- Informavimas el. pašto žinutėmis
- Failų prisegimas žinių bazėje ir užduotyse
Delta aprašymą ir naudojimo instrukciją galite pažiūrėti čia: Delta dokumentacija.
Demo versiją galite pasižiūrėti čia: Delta demo.